مناسبت ها و شیوه های ارائه تخفیف

مناسبت ها و شیوه های ارائه تخفیف

مناسبت ها و شیوه های ارائه ی تخفیف

ارائه ی تخفیف به مناسبت های مختلف، میتواند توجه مشتریان را بیشتر به برند شما جلب کند و باعث ترغیب مشتری به خرید شود. این امر سبب افزایش محبوبیت برند شما و افزایش فروشتان میشود. شما برای تخفیف دادن نیاز به دلیل خاص یا اتفاق بزرگی ندارید. در این جا ما مناسبت هایی را پیشنهاد میدهیم که شما به بهانه ی آنها میتوانید تخفیف ارائه دهید.

  1. به مناسبت یک روز قشنگ آفتابی، بارانی یا برفی

درست شنیده اید. شما میتوانید از تغییرات آب و هوا به عنوان بهانه ای برای تخفیف های کوچک تا بزرگ استفاده کنید و با مشتریان خود ارتباط عاطفی برقرار سازید.

  1. به مناسبت پایان فصل

پایان فصل بهترین زمان برای تخفیف کالاهای قدیمی و باقیمانده از فصل گذشته است. با این کار شما میتوانید آماده ی ارائه ی کالکشن جدید خود با شروع فصل شوید.

  1. به مناسبت افزایش دنبال کنندگان جدید

به مناسیت افزایش دنبال کنندگان خود در صفحات اجتماعی یا سایت فروش خود، به آنها پیشنهادی دهید که نتوانند رد کنند. شما میتوانید ضمن تشکر وقدر دانی از دنبال کنندگان خود به آنها تخفیف ارائه دهید. به طور مثال به مناسبت پنج هزار تایی شدن صفحه ی اینستاگرام خود به مدت یک هفته اجناس خود را با تخفیف ارائه دهید.

  1. به مناسبت اضافه کردن محصول خاصی به فروشگاه خود

شما میتوانید یک تخفیف کوتاه ۲۴ ساعته به مناسبت اضافه شدن کالکشن یا محصول جدیدی به فروشگاهتان، بگذارید. این کار باعث ترویج کالا ی جدید میشود.

  1. به مناسبت اعیاد یا تعطیلات

در هر ماه مناسبتی به عنوان تعطیلات و اعیاد پیدا میشود. همچنین شما میتوانید از تقویم روزهای تاریخی و باستانی و ملی ای که کمتر به آنها توجه شده است را پیدا کنید و به مناسبت آنها تخفیف های جالب و بامزه ارائه دهید.

  1. به مناسبت تولد برند و کسب و کارتان

به مناسبت روز تولد برند و کسب و کارتان به مشتریان خود تخفیف ارائه دهید. به این شکل شما به نوعی تولد برند خود را با مشتریانتان جشن گرفته اید. این کار باعث نزدیکی بیشتر شما و مشتریانتان میشود.

  1. به مناسبت تولد یک شخص مهم و تاثیر گذار

به مناسبت تولد کسی که برای شما مهم وتاثیر گذار بوده است و با هدف تحسین و بزرگداشت وی میتوانید تخفیف ارائه دهید.

  1. تشویق به خرید بیشتر

میتوانید با ارائه ی تخفیف مشتریان خود را ترغیب به خرید بیشتر بکنید. به طور مثال میتوانید ۱۰% تخفیف را برای خرید های بیشتر از ۵۰ هزار تومان و ۲۵% تخفیف را برای خرید های بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان قائل شوید. همچنین میتوانید از نظر تعداد خرید تخفیف بگذارید. به طور مثال باخرید ۳ عدد از محصولاتتان، مشتری ۵۰% تخفیف بگیرد.

  1. خرید اول

شما با رائه ی تخفیف کوچک برای خرید اول هر مشتری، میتوانید یک بازدید کننده را به خریدار تبدیل کنید. این کار ممکن است که مشتری وفاداری برای شما ایجاد نکند ولی حداقل یک بازدید کننده ی عادی را به خریدار تبدیل میکند.

  1. مشتری وفادار

شما میتوانید برای مشتریانی که در مدت زمان مشخص از شما بیش از چندین بار خرید کرده اند تخفیف قائل شوید. با این کار شما نزد مشتری وفادار خود محبوبیت بیشتری پیدا میکنید.

درباره نویسنده

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.